EflinTaha bende varim Perşembe yada cuma sezaryenle doğum yapacağım nasipse.. 38+2 olucaz bebeğim kilo almadığı için erken olcak.. aslında normal doğum istiyordum ama nasipten ötesi yok. Rabbim hepimize sağlıkla bebeklerimize kavuşmayı nasip etsin inşallah.9 senelik hasret son buluyor Rabbime şükürler olsun 😊😊