Sevilayozdemir Sevvalmom_34 İstanbul’da mi yaşıyorsunuz ? Devlet Hastanesi’ne gidebilmeniz bile mucize ben asla randevu bulamıyorum bile 😂 özelden çok mümkün olduğunca şaşmamak lazım doğumu devlette yapsan bile. Özel hastane daha çok anne ve bebek için konforlu
Sevvalmom_34 Sevilayozdemir evet istanbuldayım bende bayadır randevu için bekledim sonunda buldum ama böyle oldu işte
EssoSavve Ballisinsen canım sezeryan olcam hastane süreci önemli benim için sonrası ablam geliyor zaten onun 3 çocuğu var yanımda kalamıcak becerir canım kocam 🤷🏼♀️😁