aselaslan321 bence normal tatlım şuan 18 haftaligim şu zamana kadar herseyden tiksinmistim et, yumurta vs kokusu çok tiksindirici geliyordu ama şuanda yemeye başladım tekrar strese girme ve evdeysen de yat dinlenen zaten çok iyi geliyor bi bulaşık yıkayan kadar daralıyorum yatıyorum bende 🤣keyfine bak