Eldgrn benim de bu ay aynı durum başıma geldi adetin 15.günü doktora gittim bubay yumurtlama olmamış adetinin 3. Günü gel dedi ama 18.gün kasık ağrısı akıntı olunca ovulasyon testi yaptım koyu çıktı ertesi gün daha koyu çıktı bugün de çatlamayı gördüm. Yumurta olmadan olur mu böyle bir şey bilmiyorum tabi. Yine de değerlendirdik bir umut işte belki görmemiştir süpriz yumurtayı diye 🥲