Nazilimmmm Mery94 3 cu arka arkaya olduğu için zordu zordu derken kilo veremeden bir daha hamile kaldım sezeryan yeri yapışması zor oldu
3babymom Mery94 1 ve 2 yi oldum şuan 22 haftaligiz Eylül’de 3 u olucam inşallah kolay gecer çok korkuyorm
Ranammmm papatyaannesiiii Ben de 3 sezeryan oldum doktor normal yapabilirsin dedi ben cesaret edememdim🤭