Valla normal devlette çok az iyi doktora denk geldim hepsini aynı kefeye koyamam ama çoğunluğu insana köpek muamelesi yapıyor kimseye destek olmam işlerini zaten hakkıyla yapmıyor çoğu hasta içerdeyken içeri bi kaç hasta daha alan doktorlar hak ettiklerini bulur inşallah