Sefanur050820 Mrblr 17 haftalık gebeyim dün kontrol amaçlı idrar ve kan verdim herşey normal fakat idrarım da çok az kanama gözükmüş aile hekimim normal olduğunu söyledi ama içim rahat değil aranızda yaşayan var mı ??