Ozlemgaygisiz Arkadaşlar merhaba 9 Mart ta son adet tarihimdi. Doktora gittiğimde 1 buçuk aylık olduğumu öğrendim ve uygulama da farklı yazdığı için şuan kaç haftalık olduğumu bilemiyorum. Sizce kaç haftalık ?
-MinikveAnnesi- Ozlemgaygisiz uygulamada yazan haftayı takip edin ultrasonda ileri geri cıkabiliyor hafta Uygulamada kaç haftalık yazıyor doktor kaç haftalık dedi çok mu fark var arada
Ozlemgaygisiz -MinikveAnnesi- işte 19 nisanda bana 5+3 demişti uygulamada farklı gözüküyor. Şimdi uygulamadakini değiştirince kaç olduğunu hatırlayamıyorum
Ozlemgaygisiz Cansugamze_ 2 aylık o zaman :) ya bu haftalar benim aklımı karıştırıyor ya direk ay olarak söyleseler daha mantıklı 😂😂😂
-MinikveAnnesi- Ozlemgaygisiz başta banada fazla söylemisti uygulamadakini degistirdim ona uygun olsun diye ama son adet tarihini baz almam gerektigini söylediler geri düzelttim Tabi geç döllenme vs durumları hakkında bilgim yok öyle birsey olsa doktorunuz söylerdi heralde
annesinin_beybisi Ozlemgaygisiz ben çoğu kisiye haftalık degil aylik söylüyorum anlamıyorlar çünkü 😀 suan mesela 23 +1 im yani 5.5 aylik olmama az kaldi o yüzden 5.5 aylik diyorum😀