37+1 de sancim cijti nst de. 1 2 derken çoğaldı. Apar topar sezeryana aldılar. İkinci gebeliği m olduğu için. Ilk nst de bir tane yüksek sancim vardı, ikinci de 2 tane ve hissediyordum sancıyı. Yatış yaptıktan sonraki nst de. Artık 100leri görüyordu. Rahmi Baski yapmasın diye hemen sezeryana aldılar.