Rabiaarslnts68 Kızlar çikolata yaptırmak istiyorum fakat hangi sayfadan vereceğimi bilmiyorum hangisi kaliteli yaptıranlar paylaşabilir mi görüşlerini ?
Denzk Rabiaarslnts68 ben çikolata deposundan yaptırdım 2 güne elimdeydi tadı da güzel yedik hemen 100 tane 139 tl metal kutuda üstünü istediğiniz gibi yapıyorlar
Rabiaarslnts68 Demirssmomm peki çikolatalarından memnun kaldınız mı yapmışken çöpe gitmesin yensin istiyorum
Demirssmomm Rabiaarslnts68 Çok lüks değil, kalında değil. Öyle içi fındık fıstıklıda değil ama eşe dosta akrabaya verilir. Çöpe atılacak kadarda kötü değil
Rabiaarslnts68 Demirssmomm anladım çok sağ olun 3 güne gelmesi benim için avantaj o zaman oraya yaptırayım teşekkür ederim 🥰
Demirssmomm Rabiaarslnts68 misafirlere dağıtmak için iyi. Ama sd.tasarım diye bi sayfa var orda üzeri ayıcıklı kalın çikolatalar var daha özel misafirleriniz için orayada bakabilirsiniz ama fiyatlar biraz fazla