Eleonora bnm 6,43 dü 2 gün sonra 86,66 1 hafta sonra 509 bende çok korktum kimyasal die pazartesi kontrole gittim 5+4 dü kese bile yoktu salı çağırdı keseyi görürüz dedi bende çok yavas ilerlemiyormu beta dedimde hayır düzenli kimyasal değil demişti bidaha ver bi kaç gün sonra bence ben verdiğimde ilk 3 gün vardı adetime tam adet günüm86,66 dı ve geç döllenme benimki