Eftalya2022 Canım benimde eser miktarda çıkmış 31+6 haftalık doktor ne dedi size daha benim kontrole 2 hafta var Acile mı başvursam korkuyorum bebeğime birşey olur diye
Eftalya2022 Umut60 Ben gittim acile sorun yok çok şükür cuma yine kontrol var bakalım diktir yine test yapar büyük ihtimalle sizede çok geçmiş olsun 🙏🏻❤️