Bende 35+1 de oldum zerre acımadı normal dedi babada sancılarım vardı o yüzden açılma varmı diye baktı çatı önemli ya eğer dar denirse açılmıyor bebek sıkışıyor ama sana dar dememiş inşallah açılır internetten spor hareketlerine bak onlar çok işe yarıyor