Mmmmmmmmmm yani kuzum bilemedim ki yıkayanlarda varmış ama bn yine nolur nolmaz die yıkamadım düşmemişti çünkü demek ki tam kapanmamış kurumamıştı bizim de geç düşmüştü hatta kapanmadan düşmüştü cocuk doktoruna gidip yakmışlardı iyki de yıkamamışım yine