Allah’ım kazasız belasız hepimize kucagimizi almayı nasip etsin , acılarını göstermesin inşallah ❤️
Açıkçası şuan maddi durumumuzda çok yok alıp stok yapamıyorum hani. Yazı çıkartacak kadar alıp kışa girerken de montuydu kazagiydi falan alırız diye düşünüyoruz . Boyu kilosuna göre artık 😂❤️