ilkbeybiannesi 220821 canım sancı olması için alttaki değerin 60ın üstüne çıkması lazım, senin neredeyse 0da çıkmış yani sancın yok. Üstteki çizgiler de bebişin kalp atışları 140-160 arasında olması lazım gayet iyi görünüyor yine de doktoruna gösterirsin
220821 Öğle arasına kaldım eşim de gelmişti işe yetişmesi lazımdı sonucu doktoruma gösteremedim ben hiç anlamıyorum sancı görünüyor mu kızlar ya da kalp atışı nasıl