Tugveys Fatoszeynep hani herkesin gebeliği farklı oluyo hiç hissetmedim diye üzülme daha anca hissedersin geç hissedenler de olabiliyor
Ayseee01 Fatoszeynep çok normal canim 25den sonra hissedersin şimdi gün içerisinde uyuyorlar çünkü genel olarak