Ayseee01 Haydi doğum yapan anneler ikinci gebeliği olan anneler sizce de böyle? Gören 38 de alır kız çok durmaz diyor bize de bir sorayım dedim 33 +4 gunluguz karnım indi herkes doğum yakin diyor çünkü
Eslemim34 Ayseee01 32+2 ben de son bir aydın karnın aşağı inmiş kaç haftan kalmış diyorlar😂 inşallah 38 de doğarlar 👧❤️
Ayseee01 Eslemim34 ayy insallah canim bende aynı duayı ediyorum pazartesi bakalım ne diyecek doktorumUz🤔 o da son ana kadar bekleyen doktorlardan🤣
Semanuryvz İlk kızım doğamadı 42 de sezaryene alındım 😂 biraz bünye ile alakalı bebek ne zaman isterse o zaman oluyor ikinci kızıma hamileyim 34 haftalık bakalım ne zaman gelecek 😂
Efnanada Yok ya o biraz bünye ile alakalı ablam 2 defa doğum yaptı ilk yiğenim 41.haftada sezeryan ile doğum yaptı ikinci yiğenim 39. hafta da doğdu ☺