Selamlar ben gebelikte 15.haftanın içindeyim. Demir 41’e ferritin 10’a düşünce doktorum demir ilacını erken başlattı.Solgar veya daha temiz içerikli olanların demiri çok düşükmüş yeterli gelmezmiş diye Gynoferon verdi içeriği çok temiz gelmemesine rağmen. Bunu kendisine de söylediğimde çok takılmamam gerektiğini söylüyor.Gözünde biraz evham yapıyorum sanırım.Doktoruma çok güveniyorum o konuda sıkıntım yok ama siz demir için ne kullanıyorsunuz var mı bu ilacı kullanan yada alternatif bulan merak ediyorum.