Merhaba hanımlar, geçen gün sağlık ocağına gittim kan verme günümdü, ebe görüşme sırasında devletin kurmuş olduğu ücretsiz gebe okulundan bahsetti, eğitim verip plates yaptırıyormuş hocalar. Dün aradım kayıt İçin kurs kaç haftalık olduğumu sordular 29 dedim, o da kurs başlayınca sizi arayacağız dediler. Hiç aranızda katılan oldu mu?