13 haftaliktim haftaliktim Bayramın 2. Günü 9 saatlik otobüs yolculuğu yaptım. Her molada bol bol yürüdüm tuvalet sorunu olduğu için çok su icemedim zaten araba beni hep tuttugu için arabaya biner binmez uyurum molalar hariç uyuyarak geçirdiğim için bı sorun olmadı çok şükür 🙏 haftaya dönüş yapicam yine 9 saatlik yolculuk olucak bende bı sıkıntı olmadı inşallah dönerken de olmaz 🥰 umarım sizdede bı sorun olmaz