Ceylanguller düzenli bir sekilde kontrollerini takip et mutlaka 3 4 haftada bir git ki kontrolün aksamasın. Belli bir haftaya kadar hissetmemenin normal oldugunu söylüyorlar zayıflık bebegin hareketliligi vs de etkiliyor. Bir de yeni duygular oldugu icin bende bazen bebek mi acaba diye düşünüyorum anlayamıyorum zaten belirli bi haftadan sonra net bir sekilde düzenli hissetmeye baslicaz Allah ın izniyle kafana takma 🌸🤗