Kızlar hem devlet e hem özele gidiyorum , 37 haftaya geldiğimde yani önümüzdeki haftadan sonra çatı muayenesi olacağım, iki hastanede de olsam benim için zor olur mu yada bir sıkıntı ?
Birde çok korkuyorum 🤭
Aslında korkmuyordum ama bi kaç kişi beni baya korkuttu ..