Esrahazen1 bende sürekli kontrol altındaydım doktor 38+3 de en az 3 haftan var daha açılman yok hiç dedi ama 39+1 de normal doğum yaptım canım :) eğer o ağrılar bele vuruyorsa yattığınız zaman geçmiyorsa doğum gelmiş demektir ama yattığınızda ağrı geçiyorsa yalancı sancıdır Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah