Merhaba anneler. Bebeklerinizin altını açtığında idrar yaptıysa ne sürüp kapatıyorsunuz? Kaka yaparsa ne sürüp kapatıyorsunuz ? Ben şu an hep pişik kremi sürüyorum. Pudra da yapıyordum ama yapılmaması gerekiyormuş sanırım. Ne uygulamam gerekiyor acaba ?