Kapla doğumdan 7 8 ay sonra dökülmeye başladı ben de sorun etmemiştim saçım çok dökülsün biraz dedim ama birgün bir baktım yan taraflarda açıklıklar oluşmuş kel gibi o kadar üzüldüm ki ve dökülmeye de devam ediyordu sonra halalles diye bir şampuanı çok duymuştum reklam mı iyi mi bilemedim deneyeyim bir kutu dedim ve bir kutu bitmeden o saçlar bile geri çıktı oğlum 3 yaşında o günden beri hala kullanıyorum ya bir daha dökülürse korkusuyla bana çok iyi geldi deneyin derim