Hafize3536 hemşireyim ve tıpta 19 haftadan önce hissetmemek diye bir şey yok??? Nereden uyduruyorsunuz bi de gülmüşsünüz yazan hanımefendiye, ben 15te kontrole gittim doktorum hissetmediysen bi sonraki kontrole kadar hissedersin yüksek ihtimalle dedi 16küsürde tekmeyi yedim ve hiç durmadı çok şükür her gün düzenli hissettim, hani gazı bırak balık kayması hissini bırak ben direk tekmeyle hissettim, kuzenim ikinci gebeliğinde 15. Haftada karnında hareketi gözüküyordu ha kuzenim aşırı zayıf 38 kg boyu da uzun o yüzden karında gözükmesi erken oldu ama anneni fiziğine göre ve bebeğin kilosuna göre değişiyor hissetme zamanı, tıpta var yani :))