Twinmama46 ben doğumdan önceki gece aşırı sancı çektim emindim doğum sancısı olduğundan 🥺 ayırt edilmeyecek birşey değil dayanılmaz bi ağrıydı belden kasıklara vurarak başladı kalkıp lavaboya bile gidemiyordum. Sabah normal kontrolüm var diye de biraz çekerim nolcak dedim çektim 😅😅 gittiğim gibi nst de yüksek sancılar çıktı muayne de doğum başlamış dedi doktorum 🥹 normal kasılma veya ağrıdan çoooook farklı farketmemek mümkün değil ♥️