Kızlar salı günü adet olmam gerekiyor(inşallah olmam)dün akşam sol kasığıma bir ağrı girdi ki anlatamam size eşime masaj yap falan dedim gece soluma döndüğümde iğne batıyormuş gibi hemen yönümü değiştirdim sabahta ağrıyordu üşüttüm diye düşünmek istiyorum ama inşallah hamilelik belirtisidir diye de dua ediyorum 😂😂 erken gebelik testi almamak için mutfak dolabı iç dış temizliğine başladım 😂