Kızlar merhaba ikinci gebeliğim,
Doktora (özel klinik) gittik ilk defa bebeği görmek için, gördük çok şükür. Ek takviyelere sıra gelince;
İyot
D vitamini
B complex
Magnezyum
Krill yağı yazdı.
İlk gebeliğimde sadece Demir ve multivitamin kullanmıştım.
Fazla mı normal mi anlayamadım ve çok çok pahalılar 🤦♀️ Daha önce benim kullanacaklarımı kullananlar var mı ?