Bugün kontrolüm vardı bebek karından görünmedi alttan baktı göründü ama kalp atışını duyamadık takvime göre 8+3 gösteriyor ama catlama ignesi olmuştum o yüzden geç döllenme de olabilir doktorum çok küçük daha dedi haftaya bir daha kontrolüm var kalp atışını duyabilirim de duyamayabilirim de böyle bir durumla karşılaşan oldu mu sonucu nasıl oldu?