Semrababy Merveipek ben tam 32. Haftam da aldım çalışabilir raporunu hastaneden 37 ye kadar çalışacağım. Hastane ve SGK herhangi bişey yapmanıza gerek yok raporunuz sisteme düşmüş doğum olduğunda doğum raporunu bildirim yaparsınız dedi