Dereliegin Kizlar 13+6 günlük hamileyim. Aşırı derecede halsizligim var. Kollarım agriyor resmen. Doktor i mom adlı bir vitamin ilacı verdi başka birsey kullanmıyorum. Ne önerirsiniz?