Angels21 Az önce doktordan geldim ve rahim ağzımın kısalığını söyledi sizler bu durum için neler yaptınız
Sare-68 Angels21 bende geçen hafta öğrendim kısa olduğunu. Yatıyorum iğnelerimi oluyorum bide ilaç başka bişey yapmıyoruz. Gittiği yere kadar gidecek dedi doktor.
mavisinprensesi20 Benim 14. Haftada kaybım var bu gebeliğimde 11. Haftada bakılacak tekrardan ve nasip olursa serklaj atılacak 😊