Nisandua1 Önlem amaçlı doktorum Progestan vermişti 2haftadır kullanmıyorum riskim yok çok şükür sorun olmaz değil mi kullansam mi acaba 5 haftaya kadar kullandım 7 nci haftadayım
Pemberuya Nisandua1 kullan kesin canm bende bir ara öyle bıraktım maalesef düşük oldu düzenli sonuna kadar kullan bence
Happy_mami Nisandua1 5.aya kadar kullandım devam et bırakma. Bırakma durumunu doktor diyor zaten seninki daha çok küçük
Pemberuya Nisandua1 tabi benim düşük Enfeksiyon yüzünden oldu ama yine de korur diye düşünüyorum progestan