Efnanada _kbra_a devlette randevu direk verilmiyor diye biliyorum canım gittiğin kadın doğum doktoru yönlendiriyor
Bayancorek eylulummmm Takipli olduğum hastanede yaptırdım 1260 dı 1000 tl verdim sigortadan vs. dolayı. 21. haftada yaptırdım, perinatoloji bölümü o hafta daha iyi olur dedi.
Merveberill eylulummmm salı günü özel hastanede 750 TL’ye yaptırdım 30-35 dk sürdü baya ilgilendi doktor
_kbra_a Efnanada normalde özelde takipliyim olmadı doktorumla konuşup devletten randevu alıp yönlendirmesini isterim teşekkür ederim 🙏🏻🧡
Efnanada eylulummmm bakarlar ama ilk kadın doğumdan randevu alman gerekiyor orası yönlendiriyor diye biliyorum
Efnanada eylulummmm sigortasız olanlara analık sigortası diye birşey olduğunu biliyorum devlette geçerli olan detaylı araştırın
Deletedmom_7 eylulummmm özelde yaptırdım 400 TL verdim. Devlette çoğu hastane yapmıyor bazı üniversite hastaneleri takipli hastalarına yapıyor.
Edabykl eylulummmm sigortan yoksa devlet karsilamayabilir ama 80 tl yatırıyosun sanirim sigortana bir ay kullanabiliyorsun devlette