Kızlar gebeliğimin başından beri hem sağlık ocağında ki ebe hemde doktorum bana çiğ ete kıymaya dokunma dedi. Bugüne kadar hep dikkat ettim şim 26 +3 haftalığım dün ilk defa kuşbaşı etme dokundum eşim geç gelecekti benimde yıkamam gerekiyordu eti . Dün bütün gece uyuyamadım karın ağırısından sabah kalktım afedersiniz ama sulu ishal olmuşum . Sizce enfeksiyon mu bulaştı etten ?