Dilekkkk canım oncelıkle Allah yardımcın olsun durur ınsallah bır an once Benımde ılk cocugumda 25. Haftalarda yaşamaya basladım neredeyse doğuma kadar devam ettı ama ölüm gibiydi yatamazdım dönemezdım sabahlara kadar yerlerde kıvranırdım sag böbreğimde vardı bebegım büyüdükçe daha da baskı oldukca artıyormus.dr muayenesınde eger daha fazla buyurse tel takıcaz demıstı bır dahakı kontrolde durmus dedı Benımde agrılarım azalmıştı zaten senınde bır an once geçer ınsallah bu arada tel taktırmak da cok rısklıymıs bebek ıcın