Tubiiiiif Kızlar sol tarafta yatmaktan o taraf kople agrıyor sabah tutulmuş şekilde kalkıyorum eşimde sag sola dönerken karın mı vuracak diye korkuyorum hamilege yastık alayım diyorum varmı kullanan memnun kalan nerden aldınız
Cscn Tubiiiiif bende civilden aldım alana kadar uykularım uyku değilmiş, şuan büyüdük ağırlaştık uykular bozuk tabii ama yine de tek rahat uyku çektiğim canım yastığım :)
Saregiller55 Tubiiiiif trendyoldan rasgele aldım yeterki olsn çnki eşim çok manyak yatıyordu ayrıca gerçekten sola yatmayı hiç sevmem ama yastıkla rahat yatılıyor gerçekten
Gozanca Tubiiiiif ben hem hamile yastığı hemde yarim ay seklinde sadece göbeğimin altina konulan bi yasttik aldim hamile yastigi bacak arasina koyunca sancim azaliyor ama o karin altina koydugum hayat kurtarici 😘
Tubiiiiif Saregiller55 bende sevmiyorum ya bazen kendimi sagda yatarken buluyorum alayım ozaman bende
miyopmom Tubiiiiif ben almistim cok memnunum boyle yarim ay seklindeydi sagada yata bilirsiniz hep solunuza yatmak zorunda degilsiniz yastikla cok rahat edersiniz hele birde ilerleyen aylarda o kadar iyi gelir ki size mutlaka alin 💖
Mltmsncn Tubiiiiif Kesinlikle beni kurtaran buydu. https://www.e-bebek.com/baby-mom-hamile-uyku-destek-yastigi-p-byp-3362