Hanımlar 37+0 haftayı 1 saat öncesi ilk defa nst bağlandık. Karnım açtı kan vericem diye aç karnıma gittim. Bi ara kalp atımı o kadar yavaşladı ki sonra sonuçlara doktor baktı. Burda kareket mi ettin dedi yk dedim bende farkettim çok düştü evet dedi karnın mı aç evet açık dedim. Karnını doyur sonra gel Bi daha bağlan bakalım dedi. Neymiş bu aklım kalır dedi. Başına gelen var mı aç olduğum için mi acaba öyle oldu endişelendim bende