Eslem_1 Bilgess benim doktorum üçlü tarama testi çöp demişti yaptırmadım paranı çöpe atmak istiyorsan yaptır dedi bi de özele gidiyorum düşün bir çok yerde kaldırılmış zaten hala yapan yerlerde var zaten ikili tarama testin iyiyse takma 🌸
Bilgess Çok teşekkür ederim biraz zor kıymetli bir gebelik oldu bence özel kliniğe geliyorum . Bilemedim içim biraz rahatsız gibi oldu