Czn2105 Saregiller55 kan sonucum çıktı 45.5 gebelik var dedi doktorum da ama inanılmaz moralim bozul çünkü triod 4.710 çıktı
Elifnrcn Saregiller55 benim testimin üstünden 3 gün geçti yarın yapsam mı diye düşünüyodum o yüzden sordum😍
Czn2105 Saregiller55 yarın dahiliyeye gidecem doğum süreci boyunca trioid ilaç takviyesi olacakmış sanırım.
Saregiller55 Elifnrcn dene bence ben ilkini akşam bu saatlerde tok karnına diğerinide sabah aç karnına yaptım bide ilk idrarla
Czn2105 Siyacus ya doktor mfk karışımları var duydunuz mu bilmiyorum bütçe varsa bir de onu deneyebilirsiniz ününü çok duydum ama nasip belli olmaz belki daha miniciktir gebelik ondan çıkmamıştır
Siyacus Czn2105 cox sagol canım 1 oğlum var kardeşi olsun istiyorum benim adetim düzensiz olduğu için geçen ay tedavi aldım belki ondandır diyorum gecikme yada belki vardır bebis insallah🥰eyer adet olmazsam sogan kuru denicem
Burcu0707 Czn2105 cok sukur rabbime.iki gun de bir kan ver iki kati olmali 45 olan deger 90 ve ustu cikmali 🥰🥰