Kızlar bebegumi 6 aylık asisina eşim götürdü. Mama ile besliyorum anne sütü almiyor Bi kaç aydır. Kilosu neredeyse 8 buçukmuş. Eşim soramadım kilosu nasıl iyimi diye dedi. Bebeğim çok ağlamış çünkü. Sizce kilosu normalmi Bayadır tartılmadığı için eski kilosuyla kıyaslama da yapamadım. Eğer kilosu düşükse doktora götürmeyi düşünüyorum sizce kilosu nasil