Merhabalarrr, öncelikle kolay hamilelikler ve doğum diliyorum ☺️🙏
Doktorumun bana verdiği bilgiye göre, temiz olduğunu bildiğiniz denizde belinize kadar lütfen yüzün.. Ama hamilelik öncesi gibi kulaç tarzında yüzmeler yapmayın, kolu ve bacağı uzatan hareketler ani kramplara sebep olabiliyor dedi.. Özellikle yaz ayında dizlerinize kadar girip denizin içinde oturun, merak etmeyin bebişiniz zaten içerde yüzüyor 😂
Mesela, temmuz ayı bayrama denk geldiği için denizler çoğunlukla insan yığınından kirli olacağı için kalabalık gittikten sonra ve ya sabah erken saatlerde denize girmemi önerdi.. İyi günler ☺️🙏