ozlem58 Merhaba kızlar biz sezeryan için günümüzü aldık. Allah nasip ederse 18 mayısta doğum gerçekleşicek. Benim gibi olan ve bütün hamilelerin Allahım yardımcısı olsun. Sağ Salim evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻❤️🌷
kuzeymomss ozlem58 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏 bizimde muhtemel doğum tarihimiz 18 Mayıs olucak doktorumuz 17 sine kadar kendi doğmazsa 18 yatış yapıcak hastaneye suni deneyip olmazsa sezaryenle alırız dedi 😬 inşallah kendi gelmek ister öncesinde 🙏☺️
Iambet ozlem58 biz de bugün gün aldık 25 Mayıs 💙 hepimizin bebikleri sağlıkla gelsin inşallahhh🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ikicocukluhayat ozlem58 ay benim de 18 Mayıs suni sancı ile normal doğum ❤️😍 o gün burada iletişimde olalım tüm 18 mayislar
ozlem58 ikicocukluhayat Olalım canım ☺️ Ara ara sancılar yokluyor beni sende durumlar nasıl? Ağırlaştım iyice bu Arada benim erkek bebiş. Seninkisi nedir
ikicocukluhayat ozlem58 benim de erkek 💙akşamları karnım sanki iki kat ağırlaşıyor bir de adet sancısı gibi hafif sancılar gelip gidiyor
yldrmervee ozlem58 merhaba kaç haftalıksınız geçen hafta doktorum 18 yada 20 sinde alıcam dedi bende 18 istiyorum yarın net belli olucak bakalım inşaallah sağlıkla kuçağımıza alırız🤲🏻
MD8 ozlem58 Benim oğluşlarım da 18 Mayısta doğacak inşallah, 20 Mayısa 37+2 ye almıştık aslında ama kolestaz çıktığından tam 37 de alacak doktor. Hepimize sağlıklı doğumlar diliyorum. İnşallah sağ salim kucağımıza alırız yavrularımızı. 🙏🏻🥹😍
ozlem58 ikicocukluhayat Bende de oluyor canım Sağ Salim gelsin oğullarımız inşallah 🙏🏻 Az kaldı Şafak 5 ☺️ Şu 38. Haftaya bi girsek Allahın İzni ile birşey olmaz. Yoksa benim oğlumda yokluyor beni sancılarım oluyor özellikle akşamları senin giibi. İyice ağırlaştım 😣
Denizyildizi1 ozlem58 Bende 37+1 im 17 sinde gün verecek ama korkuyorum doğum için 2.sezeryanım olacak 38 i bekleyelim dedi tahmini 19 mayıs gibi gözüküyor bakalım ne olacak
ozlem58 Denizyildizi1 benim de 2. Sezeryanım olucak. Korku,heyecan ve stres var ama Allah yardımcımız olsun. Sağ Salim kucağımıza alalım yavrularımızı. İnşallah sağ Salim de ameliyattan çıkarız 🙏🏻 Allahın İzni ile .. ❤️