Bende Ağustos sonu eylül başında doğum yapacağım . Yeni doğan olduğu için bebek kendine gelene kadar havalar soğumaya başlayacak . Genelde yarım kollu ve uzun kollu zıbınlar aldım , hastane çıkışı aldım alt üst takım ve tulum aldım . İlk üç ay bunları giydiririm sonra zaten kış gelecek 🤗