Tugba6336 Selinselinselin dış gebelik geçiriyorsunuz. Allah yardımcınız olsun. Bende gecen yıl oğlum 2.5 yaşındaydı geçirdim. Rabbim kimseye yaşatmasın
Tazeanne0134 smyyglgn5425 2.gebeliğim 38+0 haftalık hamileyim oğlum 28 aylık 🥰 doğumuma 1 hafta var 🥳 inşallah önce gelmezse
Hifaelif smyyglgn5425 Öyle gerçekten de hem eşim çok çok istiyordu hemde kızıma bir arkadaş kardeş iyi olacak Allah’ın izniyle
Selinselinselin Tugba6336 tüplere yerleşirse dış gebelik deniliyor. benim yine rahim içinde ama farklı yerde %20 ihtimal olması gereken yere geçebilir. Bir umut tüm şansı zorluyorum. Sizin nasıl oldu süreç
Tugba6336 smyyglgn5425 3.5 yaşında oğlum var. 11 haftalık gebeyim. İlk gebelik prenseslikmiş. Bulantılar ve oğlumun ilgi ,oyun istemesi beni çok yoruyor her anlamda