Okyanus1 benimde 1 sene olmadı doktora gittim içim rahat etsin diye sorun çıkmadı çok şükür bi ara çok kafama takmıştım adetimi bekliyodum her ay olunca gece boyu üzüntüden uyumuyordum sonra dedim akışına bırakayım Allah isterse nasipse olur bıraktım stresi düşünmeyi falan başka şeylerle uğraştım hep tabi ara ara düşünüyorum ama moral bozmuyorum falan derken adetim gecikti test yapmadım hemen 8.gün arkadaş zoruyla yaptım çift çizgi sonra hemen doktora koştum zaten. Yani demem o ki Herşeyin zamanı var Rabbim ne zaman isterse ozaman olur geciktiriyosa güzelleştiriyordur öyle düşün sıkma canını düşünme bi süre stres yapma Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah. 🙏🏻