Betulsen34
Gecen hafta doktor 39. Hafta icin dogum acilde haftaya muayene olcaksin dedi
Bugun dogum acile gittim oda diyorki hayir poliklinikte olcaksin 40da bize gelceksin.
Hadii poliklinige gittim bu sefer acilden kaydim acildi diye kayit ayni gun acamayiz dediler. Guc bela actirdim.
Bu sefer ekrana ismim düşmüyor 1.5 saat bekledim. Dusmedi. Doktor hanimlar 5 dk muayene ediyor normalde herkesi. Hastaneden birinin yakini gelmis tam bir saat icerden cikmadi.
Sekretere gidiyorum bakin bi saatir beklyorum sistemde ismim cikmadi hala bosunami bekliyorum diyorum. Ben actim doktorunuza sorun diyor. Doktora gittim hastam var hastam var dedi. Çıkmasini bekledim durumu anlattim siz beni acile yonlendirdiniz acil beni size yonlendirdi ama sistemde ismim gozukmuyor diye. Benlik isiniz yok kayit actirin diyor hala kaydim var diyorum sekreterle gorus diyor. Sekreter habire ortadan kayboluyor sinir oldum