Merhaba, ben hamile olduğumu öğrendiğimde 1.5-2 ay kadar içemedim bıraktım kusmanın koku hassasiyetinin verdiği etkiyle.. Şu an yeniden başladım diyebilirim, hamilelikteki yaşanan stres, düşünceler, kafa yorgunluğu anneye sigarayı aratıyor.. Özellikle baba da evde içiyorsa zaten uzak kalmak çok zor..
Kırıcı ve kınayıcı yorum yapanlara söylüyorum, daha önce sigara kullanmadıysanız lütfen fazla anaç aklınızı kendinize saklayın.. Anneler burada tedirgin oldukları konuları danışıyorlar, kimseyi germeye yargılamaya hakkınız yok.. Bende bırakıp tekrar başladığımda böyle bir post atmıştım altına dünyanın yorumu gelmişti, çocuğunu hiç mi düşünmüyorsun nasıl insansın onu zehirliyorsun altı üstü sigara içme gitsin vs gibi.. Sigarayı daha önce kullanan insan için sizin gün içinde içtiğiniz sudan farkı olmuyor bu illetin.. O yüzden kimseyi bırakamıyor, fazla içiyor yada çocuğunu düşünmüyor diye lütfen yargılamayın..
Literatür günde 5’i geçmeyecek şekilde eğer anneyi daha sakinleştirecekse müsaade ediyor ama geçmemeli.. Bunu söyleyen ben şu an hamilelik öncesi halim kadar içiyorum maalesef.. Umarım, hepimiz bir sabah uyandığımızda bu illetten kurtulmuş ve canımız istemeyecek şekilde uyanırız..
Kendinizi üzmeyin, akışına bırakın.. Ayrıca, bol bol yoğurt yemeyi ihmal etmeyin.. ☺️🙏